Pokud máte zaměstnanecké zkušenosti s prací v administrativě, může být profese virtuální asistentky tou správnou příležitostí, jak se osamostatnit a začít podnikat.
Každému podnikateli nebo manažerovi by se občas hodila pomocná ruka, která by zvládla udělat to, na co jim samotným nezbývá čas - administrativu. Vše, co potřebujete do začátku tohoto podnikání je počítač, telefon a dobrá propagace na webu nebo sociální síti. Zkušenost s prací v administrativě a dobrá orientace na Internetu je také nezbytná.
Virtuální asistentky pracují na dálku, jejich hlavním komunikačním prostředkem je telefon nebo e-mail. Jejich náplní je obvykle vše to, na co nemají čas podnikatelé a manažeři firem. Spadá sem například třídění e-mailů ve schránce, komunikace se zákazníky, příprava faktur, účetnictví, vyhledávání kontaktů, příprava podkladů, organizace schůzek apod. Skutečná náplň práce je ale na dohodě asistentky s klientem.
Virtuální asistentky si obvykle účtují hodinovou sazbu, ale můžete prodávat své služby také například v předpřipravených balíčcích na měsíční bázi.
Co je na tomto podnikání nejpříjemnější, že všechny tyto aktivity můžete dělat z domu.
Cílová skupinaDemografické znaky:
|
Další charakteristika:
|
LokalitaPotenciál působnosti: celá ČR
|
Doba realizace nápaduNěkolik dnů až týdnů |
Znalosti
|
Dovednosti
|
Finanční náročnostNenáročné. (do 100 tis. Kč)
|
Vybavení, personál
|
Pro přesnou informaci ohledně předmětu podnikání kontaktujte Živnostenský úřad.
Pro získání oprávnění k provozování živnosti volné a registraci na ČSSZ, zdravotní pojišťovně a finančním úřadu stačí podat na živnostenském úřadu Jednotný registrační formulář, na kterém uvedete, které obory živnosti volné plánujete vykonávat.