Franchising

Bageterie Boulevard

Bageterie Boulevard je moderní, dynamicky se rozvíjející franchisingový koncept restaurací rychlého občerstvení s francouzským šarmem. Specialitou Bageterie Boulevard (BB) jsou křupavé bagety, francouzského typu, plněné kvalitními a především originálními surovinami, pečené a kompletované na přání a před očima zákazníka.

logo BB

Nejvýraznějším prvkem sortimentu je sezónní CHEF MENU, připravované renomovanými evropskými šéfkuchaři, kteří sází zejména na sezonnost a lokálnost použitých surovin. Bageterie Boulevard nabízí také širokou škálu snídaňových produktů. Koncept je založen  na zdravější a chutnější alternativě rychlého občerstvení.

Charakteristickým motivem pro pobočky Bageterie Boulevard jsou vtipné výstřižky nadpisů bulvárních článků převážně spojených s jídlem, které se poté objevují na hlavních elementech značky – obaly produktů, v interiéru na stěnách apod. 

Bageterie Boulevard neznamená jen jídlo, ale především životní styl.

MB jarni menu  MB jarni menu fit

CHEF MENU přináší zákazníkovi jedinečnou možnost vychutnat si receptury vysoké gastronomie i v podmínkách konceptu rychlého občerstvení.

   Podmínky získání licence

POSKYTOVATEL FRANCHISOVÉ LICENCE BAGETERIE BOULEVARD

CROCODILLE SANDWICHES B.V.
Vlastní provozovny: 9
Franšízové provozovny: 24

FRANCHISING SYSTÉM BAGETERIE BOULEVARD

Kromě vlastních restaurací Bageterie Boulevard, provozovaných společností CROCODILLES SANDWICHES, nabízíme také možnost franchisy. V současné době Bageterie Boulevard provozuje již několik úspěšných franšízových partnerů, a i nadále franchising koncept BB usiluje o rozvoj konceptu formou poskytnutí
know – how vhodným kandidátům, kteří budou sami provozovat restaurace pod naší značkou. Výhody jsou pro obě strany jednoznačné. Franchisant Bageterie Boulevard dostává možnost provozovat koncept BB, který má styl a tradici, disponuje jasně nastavenými procesy, vyvinutými produkty a je zaštítěn komplexní marketingovou podporou. Naopak nám spolupráce přináší možnost rychlejšího růstu a soustředění se na podporu a vývoj konceptu. Doba trvání franchisové smlouvy je 10 let s možnou opcí.

Rozvíjíme dva základní směry spolupráce Bageterie Boulevard s franchisovými partnery. Na jedné straně stojí samostatní franchisanti, kteří provozují jednu až dvě restaurace. Na straně druhé pak společnosti, které mají zájem provozovat síť restaurací.

Profil vhodného partnera pro franchising koncept Bageterie Boulevard

Jaký je ideální profil franchisanta Bageterie Boulevard? Jedná se o partnera, pro kterého je provoz restaurace většinou hlavní činností, v ideálním případě má zkušenosti v oblasti pohostinství, není však podmínkou. Sám restauraci BB aktivně řídí a vede, případně pověří jejím vedením blízkou osobu, většinou rodinného příslušníka.
Ve většině případů je umístění provozovny spojeno s jeho místní znalostí, zázemím, nebo má  k danému místu jinou osobní vazbu.

Popis síťového franšízanta BB

Jedná se o franchisový koncept pro společnost, která má dlouhodobý zájem provozovat více jak tři restaurace Bageterie Boulevard. Zároveň však podniká i v dalších oblastech. Rozvoj našeho konceptu vnímá jako další odnož svého podnikání, případně redesign svých stávajících jednotek. Řízení provozoven je zaštítěno přes silnou manažerskou strukturu, kterou má společnost již vybudovanou. Může jít o společnosti se zkušeností s gastro provozem, ale i z jiných oboru.

   Finanční náročnost

INVESTICE DO OTEVŘENÍ PROVOZOVNY BB

Počáteční investice

  • Finanční prostředky – min. 5.000.000,– Kč

Základní poplatky

  • Vstupní poplatek – 15.000 EUR
  • Licenční poplatky – 8%

   Podpora ze strany franchisora

Franchisor, poskytovatel licence Bageterie Boulevard, Vám, coby franchisantovi, poskytne zázemí, adaptaci,
know-how. Podrobně Vás seznámí s cash flow, očekávaným hospodářských výsledkem, návratností, návštěvností. Prodiskutuje s Vámi varianty lokalit, vhodnosti umístění konceptu Bageterie Boulevard. Poradí Vám ve všech sférách tohoto odvětví tak, aby pro Vás byla radost Bageterie Boulevard provozovat.

Franchising koncept Bageterie Boulevard vám poskytne:

  • Know-How
  • Značku BB
  • Zařízení restaurace
  • Design Vaší restaurace a POS materiály
  • Klientelu věrnou značce BB
  • Inovativní marketing
  • Síť dodavatelů
  • Veškeré suroviny a výrobní postupy
  • Příručky, metodiky, školení
  • Vývoj portfolia
  • Software, hudební produkci
  • Dlouhodobou podporu a spolupráci pro Vaše úspěšné podnikání

Před otevřením restaurace BB:

  • Vybrat to nejlepší místo
  • Navrhnout nadčasový design restaurace
  • Koordinovat stavební práce a vyřídit veškerá povolení
  • Vybavit restauraci zařízením a technologiemi
  • Vyškolit personál

Po otevření provozovny BB:

  • Provozní podporu a logistiku včetně nákupu a dodávek surovin
  • Celoplošný marketing; PR a podporu při lokálních marketingových akcích
  • Franchisovou podporu
  • Možnost se aktivně podílet na konceptu BB
  • Vývoj nových produktů a evoluci know-how

bb2

Stanislav Novotný je jedním z franchisových koučů, který nabízí pomocnou ruku začínajícím franchisantům a předává jim své cenné zkušenosti. Stanislav je úspěšný franchisant, který vlastní a vede hned dvě pobočky Bageterie Boulevard.

VHODNÁ LOKALITA PRO OTEVŘENÍ FRANCHISOVÉ RESTAURACE BAGETERIE BOULEVARD

Otázka vhodné lokality je pro nás natolik primární a určující, že vyhledáváme pouze TOP lokality, o kterých jsme naprosto přesvědčeni. Všeobecně pro naše nové provozovny hledáme vhodné prostory s vysokou průchodností. Lákavé jsou pro nás prostory v komerčních centrech, domech, prostranstvích vhodných pro výstavbu samostatně stojící Bageterie Boulevard nebo pozemky hodící se pro realizaci BB Drive. Jsme schopni převzít i stávající provozovny /nejen gastro provoz/.

TYPY FRANCHISOVÝCH PROVOZOVEN BB

  • Hight Street

    Kamenná provozovna, tzv. vlajková loď Bageterie Boulevard. Nachází se na prestižním a pulzujícím místě, ideálně v centru města a umožňuje prezentovat koncept v celé jeho šíři. Provozovny jsou často rohové, přízemní nebo patrové, s velkými výlohami s velkým důrazem na náročný interiér a možností umístění předzahrádky. Výměra 100 – 500 m², průchodnost kolemjdoucích 15.000 / den.
  • Food Court

    Jednotky jsou umístěny v obchodních centrech. Pokud to dispozice umožňuje, preferujeme jako součást jednotky i vestavěné lobby, kde můžeme zákazníkovi prezentovat pro koncept typické interiérové prvky, hudbu a vytvořit příjemnou a klidnou atmosféru. V ostatních případech zákazníci využívají společného lobby obchodního centra. Výměra pro výstavbu food court jednotky je minimálně 50 m2. Návštěvnost obchodního centra 15.000 / den.
  • Express Window

    Jednotky jsou umístěny v lokalitách s velmi vysokou průchodností, kde většina transakcí je formou odnosu s sebou. Jsou provozovány na malé výměře 30–80 m2, v sezoně bývá jejich součástí předzahrádka s příjemným sezením a obsluhou. Průchodnost kolemjdoucích 10.000 / den.
  • Outdoor Shopping Mall

    Jednotky jsou umístěny v obchodních centrech, jejichž dispozice umožňuje přímý vstup z venkovního prostředí a navazuje na přilehlé parkovací plochy. Jejich součástí je prostorné vlastní lobby, případně předzahrádka. V některých případech je možné rozšířit provozovnu o výdej do auta – drive thru. Potřebná výměra je 100 – 350 m2.
  • Drive

    Samostatná restaurace postavená na okraji měst u příjezdové hlavní komunikace nebo jako součástí čerpací stanice či jiného stávajícího objektu, nabízející prodej formou Drive Thru nebo příjemné posezení v pumpy nebo jiného stávajícího objektu. Nabízí formu prodeje Drive Thru nebo s možností využití sezení v lobby.

    Výměra pozemku min. 2.500 m2, průjezdnost min. 20 000 aut denně, dostatečné inženýrské sítě.

   Kontakt pro další informace

   Markéta Krejčíková, franšízový manažer

   email:  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

   web:  www.bb.cz

   tel: +420 724 584 261